CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 31, 2009

Fall in Luv at First Try

First Time...Bowling


Tinggal satu hari lagi masuk ke tahun baru..wow..another year, another chapter..Anyway..sebelum meninggalkan tahun lama sisa-sisa tahun 2009, aku telah melakukan something first in my life...Yes..pertama kalinya aku bermain bowling...

Ceritanya semasa aku di Lumut baru-baru nih, "someone" bawa aku masuk ronda dalam residensi Pengkalan TLDM Lumut..Terus singgah di kompleks bowling dan the rest is sejarah...

Dengan sedikit tips yg diajar oleh jurulatih yg x dibayar, aku ngan tersipu-sipunya mcm anak dara menghayun bola ke arah pins di hujung lane..And ofcourse..2 lontaran pertama masuk longkang...huhuuu..Alaaa..biasalah..first timer..(remember..there's always a first time). Selepas belasah 2 frame..terus berangan nak beli bola bowling ngan kasut khas untuk bowlinging..Yes..next year start main bowling di kompleks bowling di Bukit Tinggi Resort...x sabar nak sharpen up the skill..aku rasa this sport demands ur concentration, strategies, stamina, timing, body posture, determination, and all sorts of sport attitudes and attics...and the most important thing is...it's fun...

Yes..2010...i'll go for bowling...



Related Posts with Thumbnails