CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 6, 2009

Don't Try This At Home

AKU DI SINI


Layan dulu gambar-gambar di bawah nih...








DON'T TRY THIS AT HOME!!

Aku dah agak dah apa yg korang pikiaq...Mesti tentang pengembaraan ku yg penuh adventure dan dramatik..hehe..Siap tunjuk lagi aku dok posing kat ner!!..
Aku tau yg korang tau ketapi ni kat ner!? (nih soklan ker?)..INDIA!!..Betui..Pengangkutan utama India nih telah berkhidmat sejak 26 April 1853 (fakta nih), pada masa nih dikendalikan oleh 1.4 juta pekerja dan memberi perkhidmatan untuk purata 18 juta penumpang sehari..wooii(18 000 000 penumpang).

U guys kalu berpeluang naik ketapi di India nak duduk di dalam atau di luar?? Ada sebabnya aku suka duduk(bertenggek) di luar tuh..(x tanya pun..hehe)

  • udaranya segar bugar

  • pemandangan teramat indah (mcm dlm filem Taal)

  • mana tau produser filem nampak aku dok depan sekali..ambik belakon..keh keh

  • aku x percaya kat pemandu tuh..

  • x yah tiket..at ur own risk..jimat budget
  • macho..(x gitu..isk..isk)

  • ramai dpt kawan(pandir cam dorang gak)

  • bau taik lembu di India lain dari yg lain (kesitu pulak)

  • trill lebih dahsyat dari roller coaster

  • all those guys are gentlemens...suruh org pompuan duduk dalam..(pompuan kan!!..isk..isk)

  • ketagih...(xtreme addicted)


Pengakuan penulis:

Sebenarnya aku cuma berangan jer.....jangan marah



Related Posts with Thumbnails