CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 5, 2010

Hajat termakbul

LUV IT

Aku kalu gi mana-mana asal ternampak lukisan pasti tersangkut punyer...macam budak2 dapat gula-gula..aweks lalu pun aku x ambik pot..(ye ker!!..hee)..

Pada suatu hari, tahun 2009 (apa punyer intro ni daa)..aku ronda di One Utama dan tersinggah di sebuah galeri lukisan (dah lupa level ner..)..Becor air liur aku tengok lukisan2 di situ..salah satu yg menarik perhatian aku lukisan ikan Koi sejibik macam di atas tuh..dibawa masuk dari China dan harganya RM 24,000....brrrr...aku kalu duit berkepok dah tentu sambar lukisan tuh..tapi xper lah..aku cuma mampu "appreciate" interpretasi pelukis yg diterjemahkan di atas kanvas..

Nak di jadikan cerita...tiga hari lepas one nice guy telah menghadiahkan lukisan ikan Koi (spt yg dipaparkan di atas)...he knows my passion towards paintings...yg nih dtgnyer dari Indon...Oh!...I luv it...seolah-olah God makbulkan angan2 ku..Harganyer??...Oooo.. Rupiah juta-juta gitu..Harap2 lepas nih ada lagi hadiah2 spt nih..heee..

p/s: aku ada satu lukisan pemandangan hutan hijau ngan anak sungai di tengah nyer...yg tuh aku cuma share ngan "tersayang" jer...isk isk



Related Posts with Thumbnails