CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 22, 2010

Anda rasa HOT???

Owww...First Time Kena Tag..
Tak sampai setahun petai jagung aku berblog..this is the First Time diTag...Tak pernah terpikir lak ada oang sudi mengetag aku...Aku adalah salah seorang dari 8 bloggers yg malang sangat bertuah terpilih untuk menjawab dgn apa cara sekalipun selagi tidak menyebabkan oang yg mengetag aku tuh kena sengugut..heeee.

Sebelum tuh..aku mohon ampun kerna lambat respon ye Finaz..(inilah awek yg mengetag aku)

Soklannyer ginih...

1 - adakah anda rasa HOT???

Walaupun cuaca HOT...aku tetap COOL..hehe

2 - upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3 - cerita pasal gambar

Ikan Koi tuh dari salah satu painting yg aku suka..

4 - bila kali terakhir anda mkn pizza?

Piza!?...2 tahun lepas..isk isk...x minat langsung..

5 - lagu terakhir anda dengar

Hello....Lionel Richie (sentimental lak..)

6 - ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ni

Garu kepala yg x gatal nih...(bad habit..cepat botak tau)

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama ape

Along...Mi....Abang Sha....

8 - tag lg 8 org ....

1. Wanita Itu

2. Fin

3. Juliet4ever

4. LIPISLADY

5. sLap mE pLiz

6. sharamli

7. dEefaLya~

8. sitistrawberry

9 - siapakah org no.1 kpd anda

Follower yg pertama sign in blog aku.....tabik u..

10 - katakan sesuatu mengenai org no.5

Can I sLap u pLizzz....huhu

11 - no.3 ade hubungan dgn sape?

Ngan oang Pahang....gamoknyer

12 - bagaimana pula dgn no.4

Pahang sejati...Everything pasal Lepih, tanya dia...

13 - pesanan kepada org no.6

Lama aok x menjenguk kawan......naper?

14 - kata2 cinta utk org no.2

I know u r French....and French r good luvers...so...emmmm

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan

Dua-dua bertudung..

16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda

1. Pandai berbahasa Perancis & Spanish. 2. Bloggerfriendly. 3. IT wizard. 4. Kreatif dan 5. Pandai mengayat..hehe

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU

Kedua-duanyer benci manusia....Manusia suka buat kari..hehe

18 - prasaan anda wat tag ni

Macam First Time jatuh cinta....erk

19 - adakah anda tau si razman itu sengal

Aku ada kawan nama razman...tapi dah masuk wad psy...

20 - GAY or LESS

Try me..................!!!..


Yeaaa..syok gak kene tag nih....



Related Posts with Thumbnails