CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 14, 2011

Women!!!

LUV U ALL


One early morning juz about to jot down something in my office, my male colleague rush in towards me gasping with broad eyes (mcm nampak hantu)...


rakan sekerja: "sha sha sha!!!!...keta ko oang langgar..."


aku: "haaa!!!!!!!...teruk ker?..saper langgar???..."


rakan sekerja: "kena bumper belakang...pompuan.."


Aku pun meluru ke parking lot tempat biasa aku tinggalkan kereta sebelum masuk pejabat..Memang betul, seorang pompuan cina berdiri cegat di sebelah kereta aku yg menjadi mangsa sondolannya....


aku: "emm..miss!..what happen?"


pompuan yg menyondol keta aku: "aisey!!..thats ur car ah!!..why u park ur car there!???"


Aarrgghhhhh!!!!...ada ker manasabah...keta aku elok-elok lepak dalam petak parking dia bole cakap naper aku park kat situ....Yang sebenarnya dia nak reverse, tak lepas....dia bole salahkan keta aku yg duduk diam-diam kat situ.....Is it bcoz of the woman drivers or the driver is a woman..!!!!?



Related Posts with Thumbnails