CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 10, 2011

Mee Goreng RM 1.90 jer

Mok Kita Marah Jual Mahal



Masa di Batu Rakit, Kuala Terengganu aku singgah di sebuah restoran untuk makan malam. Sempat jeling kat papan tanda ..Keh keh..macam-macam cara nak promosi produk dan menarik minat pelanggan..Kira tag line nih ori gak..
Tapi naper mee goreng jer dok leh mahal?? Mesti ada tragedi yg melibatkan mee goreng ngan mak tokeh kedai nih.. Aku order nasi goreng kampung..Perangai pelik aku nih kalu makan angin ke mana-mana (walau pun ke Kg New Zealand) asyik layan nasi goreng kampung jer..Tekak oang kampung gamaknya..heee. Pastu air tak sah kalu bukan carrot susu...emmmphh..
..manis macam awek yg amik order tuh..

Esoknya aku datang lagi, try nasi mandi ngan nescafe bing...perghh..nasinya basmathi xtra long memang mantap..Err..aku masih terfikir, naper kali nih aku di ganung tak teringat langsung nak makan nasi dagang..??

Related Posts with Thumbnails