CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 1, 2010

Hari Pekerja vs Gunting Rambut

N3 nih sebenarnyer xde kena-mengena ngan Hari Pekerja. Aku ondewei nak gi gunting rambut di kedai gunting rambut rajah..TAPI...aku lupa yg dia pung sambut Hari Pekerja..huhu..Bukan aper..aku mmg suka gunting rambut ngan rajah nih...dia tau aku punyer taste..dia ikut jer pesen camner yg aku nak..dia x penah merungut..Dia cuma guna gunting dan sikat jer..sambil pasang lagu tamil yg bunyi nyer mencecah tahap 240 desibel..yg pelik nyer aku x kisah pung lagu-lagu yg melalak dari radio kecek tuh..aku layan jer sambil mata aku lip-lap mcm dah kena air ketum..


Sempena sambutan Hari Pekerja..pekerja-pekerja di ingatkan supaya bersifat inovatif dan proaktif.....

Memang lah memang...tukang gunting dlm vid di atas tuh sesuai gitu..hehe


Related Posts with Thumbnails